„Rīgas satiksmes” klienti izmanto e-pakalpojumus mājas lapā
„Rīgas satiksmes” mājas lapā septembrī veiktā aptauja liecina, ka gandrīz puse jeb 46% respondentu ir izmantojuši kādu no mājas lapā pieejamajiem e-pakalpojumiem.
339 saņemtās atbildes, kas ir 29% no visu atbilžu skaita, liecina, ka aptaujas respondenti ir pieteikušies e-talonam vai Rīdzinieka kartei. 13% atzīst, ka ir pieteikušies vizītei klientu apkalpošanas centrā un 4% ir izmantojuši iespēju sazināties ar uzņēmumu caur sadaļu „Sazinies ar mums”. Aptaujā kopumā saņemtas 985 atbildes.
„Rīgas satiksme” atgādina, ka mājas lapā https://pieteikums.rigassatiksme.lv/ iespējams pieteikties gan personalizētam e-talonam vai Rīdzinieka kartei, gan dažāda veida atvieglojumiem. Savukārt vizītei klientu apkalpošanas centrā var pieteikties šeit, un iesniegt pieteikumu (informatīvu jautājumu, priekšlikumu, pateicību vai sūdzību) var sadaļā „Sazinies ar mums”.
Plašāku informāciju par „Rīgas satiksmes” piedāvātajiem pakalpojumiem, maršrutu sarakstiem, biļešu veidiem un citiem jaunumiem var saņemt interneta mājas lapā www.rigassatiksme.lv vai sociālajos tīklos „twitter”, „facebook”, „draugiem.lv”.